ورود / ثبت نام

موهای پر از گره

موهای من پر از گره شده 🙁

گره مو را جدی بگیرید. چرا؟ ادامه مقاله رو بخونید تا متوجه این موضوع شوید.

سطح تار مو ( خارجی ترین لایه مو ) از پولک تشکیل شده ، درست مثل پولک های سطح بدن ماهی، که کاملا در یک جهت مرتب کنار یکدیگر قرار دارند.

اگر دست خودتون رو روی پولک های بدن ماهی و در جهت پولک ها بکشید، متوجه این یکنواختی خواهید بود. به خاطر همین هست که وقتی چند تا ماهی رو روی هم میگذارید سُرمیخورند و روی همدیگه میلغزند. حالا اگر دست خودتون رو برعکس روی پولک ها بکشید چه اتفاقی میوفته؟! پولک ها نامرتب میشن و ماهی ها رو اگر روی هم بگذارید به هم گیر میکنند و دیگه اون حالت لغزندگی رو ندارند.

این درست همون اتفاقیه که وقتی موها رو رنگ می کنید براش میفته!!!!!​​

وقتی موهاتونو رنگ می کنید یا هر گونه مواد شیمیایی دیگری روی مو استفاده می کنید پولک های سطح تار مو از حالت مرتبی خارج شده وکاملا نامرتب شده و از هم فاصله پیدا می کنند.

پولک های نامرتب شده به هم گیر میکنند و باعث میشن مو ، پُر از گره شده و شونه کردن موها سخت و دردناک باشه و مو مثل کاکُل ذرت تو هم بره و پریشان بشه! در ضمن این فاصله ها باعث ایجاد روزنه هایی در سطح تار مو شده پولک ها وظیفه محافظت از لایه های داخلی مو را دارند و باعث میشوند که مو توان نگهداری رطوبت را در خودش داشته باشد و خشک و بیجان و شکننده نباشد و دچار موخوره نشود.

این یک ماسک موی شگفت انگیز است

حال اگر پولک ها از هم فاصله پیدا کنند

رطوبت از فاصله های ایجاد شده خارج شده مو خشک میشود و در حالت آسیب پذیری قرارمیگیرد و زمینه بسیاری از مشکلات از جمله موخوره ، کدری، بد حالتی،آشفتگی و نامرتبی فراهم میشود.

حالا چاره چیه؟!

وقتی موهای خودتون رو رنگ میکنید(رنگ‌یا هر مواد شیمیایی دیگری) استفاده از محصولات تقویتی مکمل دیگه یه انتخاب نیست و یک الزامه! تا مو دوباره در جهت سلامت و در روند ترمیم خودش قرار بگیره و گره مو ایجاد نشه.

محصولات تقویتی به پولک های سطح موها کمک میکنن تا دوباره در جهت مرتب و یکنواخت قرار بگیرند و فاصله ها از بین بره و روزنه های سطح تار مو پُر بشه و مو بتونه رطوبت رو در خودش حفظ کنه و سالم و درخشان باشه.

هدف اصلی ما در این سایت (NigoCare.ir) معرفی و ارائه محصول بسیار با کیفیت ماسک موی جلبک هست که در نوع خود بی نظیر و از خواص منحصر به فردی برخوردار است و یک محصول مکمل و درمان خانگی (HomeCare) عالی برای موهای رنگ شده، دکلره شده و همین طور موهای کراتین شده به شمار میرود و به حفظ رطوبت در موها کمک کرده و حس سبکی و طراوت زیادی به موها میدهد. مصرف مداوم ماسک جلبک به درمان موخوره بسیار کمک میکند

اشتراک گذاری این پست:

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم