ورود / ثبت نام

معجزه روغن آرگان
این روزها روغن آرگان تبدیل به یکی از نشانه های محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت شده است و محصولاتی که حاوی این روغن با ارزش هستند جزء با کیفیت ترین ها و ارزنده ترین ها به شمار میروند.

معجزه آرگان

این روزها روغن آرگان تبدیل به یکی از نشانه های محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت شده است و محصولاتی که حاوی این روغن با ارزش هستند جزء با کیفیت ترین ها و ارزنده ترین ها به شمار میروند.
 
به علت کمیاب بودن، این روغن با ارزش تبدیل به یک ماده بسیار گران قیمت شده و محصولات آرایشی و درمانی که حاوی این روغن باشند نیز از قیمت بالاتری برخوردار هستند .
 
دانه آرگان تنها در یک نقطه از جهان رشد میکند و بومی سرزمین مراکش است و به همین دلیل کمیاب است و گران قیمت و به طلای مایع معروف است و کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در استفاده از این روغن بسیار با هم رقابت میکنند و در تولید تیزر های تبلیغاتی به استفاده از این ماده اشاره میکنند و برای خود و برند تجاری خود اعتبار فراهم میکنند.
 

روغن آرگان از خواص بی نظیری برخوردار است ، یکی از مهمترین این مواد ویتامین E میباشد.

روغن آرگان سرشار از ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان قوی میباشد ،آنتی اکسیدان همان عامل ضد پیری و همان عامل ضد رادیکال های آزاد(عامل اصلی پیری و تخریب بدن) است.
 
👈 پس یادتون نره روغن آرگان ویتامین E داره و ویتامین E یک آنتی اکسیدان خیلی قویه.
آنتی اکسیدان چیه ؟ عامل ضد پیری
 
محصولات آرایشی با قیمت نازل نمیتونن حاوی روغن آرگان باشن چون ماده کمیاب و گران قیمتی هست!
البته درصد خلوص این روغن روی کیفیت آن تاثیر دارد و خود روغن آرگان با پالایش های مختلف و خلوص مختلفی موجود است که این به کمپانی پالایش کننده مربوط میشود و البته کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی هستند که تصمیم میگیرند که چه برندی و چه درصد خلوصی از روغن آرگان رو تهیه کنند و این مساله روی قیمت تمام شده وکیفیت محصول در نهایت روی سهم بازار محصول اثر گذار است!
 
به جرات میشه گفت که روغن آرگان مثل معجزه میمونه برای موها و با استفاده از آن حس لطافت بینظیری به موها میده و حس سبکی و حریر گونه را روی موهای خود تجربه خواهید کرد.
پیشنهاد ما به شما اینه که از مصرف این روغن غافل نشید و اگه دنبال یه محصول بدون آبکشی برای موهای خودتون هستین یه انتخاب عالیه برای شما!!!!
👈 مو فرفری ها هم دیگه نگم که با مصرف آرگان چقدر فرِ موهاتون خوش حالت تر میشه در عین این که آشفتگی مو برطرف میشه!
 
ماسک موی جلبک کمپانی نیگو‌ حاوی نوع با کیفیت و خالصی از روغن آرگان است که باعث شده این ماسک مو به محصول بی نظیری تبدیل بشه و در طول سالیان نظر مساعد مخاطبین و مصرف کنندگان رو جلب کنه و با کیفیت قابل رقابت و قابل دفاع خودش مشتری های وفاداری داشته باشه!
 
البته ناگفته نباشه که روغن آرگان تنها یکی از مواد بسیار با کیفیت ماسک موی جلبک هست و در مقاله های دیگر به سایر موارد و مواد تشکیل دهنده و خواص آن ها اشاره شده است. از شما دعوت میکنم به فهرست مقالات موجود در سایت مراجعه فرمایید و مقاله هایی که موضوع آن ها برای شما جالب توجه هستند رو مطالعه بفرمایید!
 
امکان ثبت نظرات شما عزیزان در سایت فراهم شده است.
اشتراک گذاری این پست:

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم