ورود / ثبت نام

رفع نازک شدن مو

رفع نازک شدن مو با ماسک مو

چرا مو نازک می شود؟

رفع نازک شدن مو در این مقاله به وسیله ماسک مو جلبک نیگو شرح داده خواهد شد. با افزایش سن و تغییرات هورمونی و همچنین عواملی مانند آب نا مناسب و عوامل شیمیایی (رنگ- دکلره و….) و استفاده از حالت دهنده های حرارتی مثل اتوی مو و سشوار ، کیفیت موها دستخوش تغییر شده و دیگر به کیفیت و لطافت سابق نیست و دچار کدری و بد حالتی میشود .

یکی از شایع ترین نارضایتی ها میان افراد به خصوص بانوان، نازک تر شدن تارهای مو میباشد که موجب کم حجم تر به نظر رسیدن موها میشود و به شدت روی زیبایی افراد تاثیر منفی میگذارد ، نازک تر شدن موها باعث شکننده تر شدن موها میشود و ممکن است مو دچار عدم رشد قدی شود و هرگز به اندازه دلخواه نرسد و موجب آزردگی بانوانی باشد که تمایل به داشتن موهای بلندی دارند. رفع نازک شدن مو با ماسک مو جلبک به راحتی امکان پذیر است.

برای مرتفع کردن این نارضایتی ، و برای درمان موهای نازک شده و شکننده شده ،شرکت های تولید کننده محصولات بهداشت و سلامت مو اقدام به استفاده از انواع پروتئین در ترکیبات شامپوها و سایر محصولات مکمل و تقویتی کرده اند.

از این میان پروتئین جوانه گندم ، پروتئین ابریشم ، پروتئین سویا و کراتین- که خود نوعی پروتئین است -پر طرفدار تر اند و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

 

موی آسیب دیده توانایی حفظ رطوبت را ندارد و در نتیجه به شدت خشک میشود و نازک و کم حجم میشود.

پروتئین ها توانایی نفوذ به عمق تار مو را دارند و برای مو این قابلیت رو فراهم میکنند که رطوبت را حفظ کند و از حالت خشکی و شکنندگی خارج شود و دیگر نازک و کم حجم به نظر نرسد.

و همچنین مصرف محصولات حاوی پروتئین ظاهر ضخیم تری به تار موها میبخشد و مو پُرپُشت ترو حجیم تر به نظر میرسد.

در تبلیغات برندهای مختلف آرایشی بهداشتی به وفور میبینیم که از واژه( پروتئین هیدرولیز )شده استفاده شده است.

👈پروتئین هیدرولیز شده گندم ،پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، پروتئین هیدرولیز شده سویا و ……

 

در واقع مولکول پروتئین سنگین است و قابل جذب توسط تار مو نمیباشد بنابر این فرایند هیدرولیز روی انواع پروتئین انجام میگیرد تا به مولکولی با وزن سبک تر تبدیل شود و قابل جذب توسط تار مو باشد.

 

👈 هیدرولیز همان فرایندی است که در گوارش روی غذا انجام میگیرد تا به ذرات کوچک تر و سبک تر و قابل جذب توسط اندام ها تبدیل شود.

به بانوانی که موهایی نازک و کم حجم دارند و یا به مرور زمان و بر اثر عوامل محیطی موهایشان شکننده شده و دیگر رشد قدی ندارد و به اندازه دلخواهشان نمیرسد توصیه میشود از محصولات تقویتی و درمانی حاوی پروتئین استفاده کنند تا مشکل نازکی موها و کم حجمی موها و شکنندگی موها به مرور زمان بر طرف شود.

ماسک موی جلبک حاوی پروتئین جوانه گندم، پروتئین ابریشم و کراتین میباشد که خودِ کراتین نوعی پروتئین است و ۸۰ درصد بافت تار مو را کراتین تشکیل میدهد و در نوع خود محصولی بسیار ارزنده و با کیفیت میباشد که مصرف آن به بانوان بسیار توصیه میشود به خصوص بانوانی که موهایی رنگ شده ، دکلره شده و آسیب دیده دارند و از نازکی موهای خود شکایت میکنند و موجب آزردگی خاطر آنها میباشد.

با مصرف مداوم این ماسک مو بعد از مدتی تغییر را روی موی خود حس میکنید و ارتقاء کیفیت موها بسیار قابل مشاهده خواهد بود.

نا گفته نماند امکان سفارش محصول هم از طریق سایت ( بخش فروشگاه ) و هم از طریق اینستاگرام فراهم شده است.

اشتراک گذاری این پست:

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم