ورود / ثبت نام

محصولات بدون پارابن
محصولات بدون پارابن از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی می باشند. چرا که استفاده از این نگهدارنده مضرات بسیار زیادی برای انسان دارد.

بدون سولفات ، بدون پارابن

این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مصرف کنندگان میباشد و برای نگران کردن شما نوشته نشده🙂

بدون پارابن ، بدون سولفات . جمله بسیار آشنا در تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی

همان طور که میدانید کمپانی ها در تولید محصولات آرایشی بهداشتی و در ارائه و پخش این محصولات رقابت شدیدی با هم دارند و برای داشتن سهم بیشتری از بازار همواره تلاش میکنند . یکی از روش های افزایش سهم بازار ، ارتقاء و بالابردن کیفیت محصول میباشد که باعث میشود فروش محصول با تبلیغ کلامی و سینه به سینه گسترش پیدا کند و موجبات فروش بیشتر فراهم شود.

استفاده از مواد ا‌ولیه ی با کیفیت تر محصول نهایی با کیفیت تری ارائه میکند. مواد اولیه با کیفیت به نسبت گران تر است پس در نتیجه محصول نهایی گران تر خواهد بود، ولی به شدت با کیفیت تر خواهد بود و عوارض مصرف آن بسیار پایین تر خواهد بود!

سولفات را در مقاله ای جداگانه کاملا بررسی کردیم

ماده کف زا و ارزان قیمت که برای تولید کنندگان در مقیاس بالا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و به خاطر کف زایی بالایی که دارد و خاصیت چربی زُدایی عمیقی که دارد حس رضایت خاطر را در مصرف کننده ایجاد میکند.

 

مواد نگهدارنده در محصولات آرایشی و بهداشتی

👈یکی از مواد بسیار مهم و حیاتی در تولید محصولات آرایشی بهداشتی به خصوص در تولید مرطوب کننده ها مواد نگهدارنده هستند، تا طول عمر محصولات آرایشی بهداشتی را بالا ببرد و مدت زمان بیشتری برای مصرف کننده قابل استفاده باشد.

در فرمو‌ل محصولات آرایشی بهداشتی ماده ی پایه و اساسی آب است که خودِ آب میتواند بستر مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها باشد، در نتیجه ماده نگهدارنده یکی از مواد اساسی در فرمول محصولات آرایشی بهداشتی است تا از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ ها جلوگیری کند و از فاسد شدن محصول آرایشی جلوگیری کند.

یکی از معروف ترین نگهدارنده ها پارابن و مشتقات آن است که به علت مقرون به صرفه بودن آن مورد توجه طیف وسیعی از تولید قرار گرفته است.

پارابن نگهدارنده ارزان

👈 حالا ببینیم چرا بدونِ پارابن بودنِ یک محصول تا این حد باعث افتخار است و تبلیغات وسیعی روی آن انجام میگیرد و نقطه قوت تبلیغات تجاری است. پارابن و مشتقات آن قابلیت ماندن بر روی سطح پوست رو دارن و امکان نفوذ به داخل پوست بدن رو هم دارند و میتوانند مشکلاتی رو برای بدن به وجود آورند

👈 از جمله این مشکلات به سرطان پستان در بانوان و همین طور مشکلات باروری اشاره شده است. پارابن قابلیت نفوذ به داخل پوست را دارد و مانند استروژن عمل میکند و وقتی سطح استروژن در بدن بالا رود باعث تکثیر سلول های پستان میشود و نهایتاً خطر ابتلا به تومور وجود دارد و همین طور وقتی سطح استروژن در بدن بالا باشد، با مختل کردن عملکرد هورمونی باعث به وجود آمدن مشکلات باروری خواهد شد.

از طرفی پاربن بسیار برای محیط زیست خطر آفرین است چون از طریق محصولات آرایشی بهداشتی مصرفی انسان ها وارد فاضلاب و بعد از آن به محیط زیست راه پیدا میکند و روی زندگی آبزیان تاثیر گذار خواهد بود. زیرا تحقیقات نشان داده است که پاربن در بدن پستانداران دریایی یافت شده است.

کمپانی ها به جای استفاده از پاربن و یا مشتقات آن میتوانند از نگهدارنده های جایگزین استفاده کنند تا خطر کمتری برای مصرف کننده و همین طور برای محیط زیست داشته باشد.

هنگام جستجوی نام پاربن بر روی محصولات آرایشی بهداشتی باید به عناوینی مثل متیل پارابن،پروپیل پارابن

بوتیل پارابن دقت کنید زیرا معروف ترین مشتقات پارابن و پر مصرف ترین آن ها هستند.

نکته بسیار قابل توجه برای مصرف کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی این است که درصد استفاده از ماده نگهدارنده در محصولات آرایشی بهداشتی بسیار کم است، و به هیچ وجه جای نگرانی نیست .

سرطان زا بودن پارابن هنوز اثبات نشده است ولی ماندگاری آن بر روی پوست و قابلیت نفوذ آن روی پوست به اثبات رسیده است.

و حالا ماسک مو جلبک ...

جا داره این جا ماسک مو جلبک که بسیار پرطرفدار بوده و از ارزنده ترین مواد اولیه تولید شده به شما معرفی کنیم که به جرات میتوان گفت یک آبرسان قوی و حرفه ای است و برای موهای خشک و آسیب دیده یک راه حل عالی می باشد.

مناسب برای موهایی که به حالت کشسانی و آدامسی درآمده اند و مناسب برای موهای کراتین شده و نگهداری های بعد کراتین.

ماسک مو جلبک حاوی پروتئین جوانه گندم، پروتئین ابریشم، کراتین، روغن خالص و با کیفیت آرگان، ویتامین E و ویتامین B5 هست ، ماده شگفت انگیز و متفاوت استفاده شده در این ماسک مو (ویتامینه مو) کربن اکتیو یا همان زغال است که باعث پاک شدن آلودگی ها و نا‌پاکی ها از روی مو میشود و موجب درخشش هر چه بیشتر موها میشود و ظاهری متفاوت به این ماسک مو (ویتامینه مو)داده است و باعث شده رنگ ماسک تیره باشد.

خاصیت ضد وز، ضد گِره، رفع موخوره، درخشان کننده ، حالت پذیری موها، شانه پذیری موها، نرمی و لطافت موها از جمله تاثیرات بی نظیر این ماسک مو است.

اشتراک گذاری این پست:

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم