ورود / ثبت نام

ماسک مو چیست
ماسک مو ها یا همان ویتامینه مو گروه محصولاتی هستند که علاوه بر نرم کنندگی خاصیت درمانی دارند. چون با مواد معدنی ، روغن های طبیعی و ارزنده و انواع ویتامین ها غنی شده اند و با آبرسانی عمیق مو ها، باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات مو می شوند.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو ها یا همان ویتامینه مو گروه محصولاتی هستند که علاوه بر نرم کنندگی خاصیت درمانی دارند. چون با مواد معدنی ، روغن های طبیعی و ارزنده و انواع ویتامین ها غنی شده اند و با آبرسانی عمیق مو ها، باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات مو می شوند.

مشکلاتی مثل موخوره، وز شدگی مو، شکنندگی ساقه مو، کدر شدن موها،نازک شدن موها. بنابراین ماسک مو یک محصول کاملا درمانی محسوب میشود که باعث تقویت موها میشود و از موها در برابر آسیب محافظت میکند.

همان طور که می دانید عواملی مانند رنگ و مش ، اتو کشی زیاد موها و سشوار ، آب نامناسب و همچنین هوای آلوده و همینطور اشعه خورشید باعث وارد آمدن آسیب های جدی به مو می شوند.

بنابراین مو دیگر در حالت سلامت نیست و درخشندگی خودش را از دست میدهد و شانه شدن موها دیگر هرگز کار راحتی نیست و دردناک و خشن است. در این مواقع استفاده از این محصول بسیار توصیه میشود تا هم شانه پذیری موها راحت تر شود و هم سلامت به موها باز گردد.

با استفاده از ماسک مو، مو در وضعیت سلامت تری نسبت به قبل قرار میگیرد و درخشان تر و شفاف تر میشود و در جوانی و جذابیت چهره تاثیر مثبتی دارد

این محصول ارزنده، با آبرسانی عمیق تارهای مو باعث میشود که مو دیگر خشک و شکننده نباشد و دچار موخوره نشود. از این رو استفاده از ماسک مو در بین بانوان بسیار متداول است. استفاده از برخی مواد اولیه در ترکیبات انواع مختلف ماسک مو (از برند های مختلف) رواج دارد، مثل انواع پروتئین ها ، انواع روغن های ارزنده از جمله آرگان ،زیتون،ماکادامیا، کنجد و… انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B و انواع مواد مغذی و کراتین میباشد که خصوصیت و تأثیرات هر کدام در مقاله های جداگانه به تفصیل بررسی شده است.

خصوصیت و فواید مشترک بسیاری از ماسک موها از برندهای معتبر :

۱-تقویت کننده مو

۲-درخشان کننده

۳-رفع موخوره

۴-رفع وز موها

۵-ترمیم کننده و باز سازی کننده مو

۶-نرم کننده مو

۷-محافظ مو

یادتون نره موهاتون قاب چهره تون هست و زیبایی و سلامت موهاتون بسیار روی جوانی و جذابیت چهره شما تاثیر داره و استفاده از محصولات بهداشت و سلامت مو همواره از برندهای معتبر توصیه میشه تا تاثیرات واقعی و مثبت روی موهاتون بگذاره.

استفاده از نرم کننده به جای ماسک مو مضراتی‌ دارد که برای آگاهی از آن، خواندن مقاله مربوط به تفاوت ماسک مو و نرم کننده مو را توصیه میکنیم.

اشتراک گذاری این پست:

مقالات مرتبط

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم